Оливкова олія – один з найпопулярніших і корисних рослинних жирів. Вона століттями застосовувалась в кулінарії, фітотерапії, натуропатії, домашный косметології та навіть арома-терапії (як базова). Про її зволожуючі, поживні властивості, а також багатий вітамінно-мінеральний склад відомо практично всім. Але мало хто знає про користь оливкової олії від раку.
Точні причини онко-уражень медицині н відомі. Серед можливих називають генетичну схильність, істотні збої роботи імунітету, перевтому, хронічний стрес і так далі. На жаль, повністю виключити всі ці фактори неможливо. Зате ввести корисну сиродавлену олыю з оливок у свій раціон – цілком посильне завдання.
Чим корисна оливкова олія від раку

Іспанські вчені з Барселонського університету не так давно провели масштабні дослідження. В результаті, їм вдалося з’ясувати, що при внутрішньому прийомі оливкової олії вона буквально атакує ракові клітини організму. Це стримує поширення онко-ураження, сповільнює прогресування хвороби і захищає ДНК здорових клітин. Іншими словами, жир, отриманий з оливок, сповільнює розвиток раку в уже уражених ділянках людського тіла і не дає йому метастазувати, тобто, «розповзатись» далі.
Видання «The Daily Mail» повідомляє, що вчені з Іспанії експериментували на щурах і зрозуміли, що щось у складі оливкової олії холодного віджиму негативно впливає на ген, який відповідальний за ріст пухлини молочної залози, а ще не дає онко-ураженим клітинам поглинати білки, життєво необхідні для їх подальшого розвитку.
Відомо, що рак молочної залози найчастіше зустрічається у мешканок (рідше жителів) Великобританії. Щорічно цей діагноз ставлять більше 45 тисячам людей. При цьому, не менше 1000 пацієнток, які перебувають на різних стадіях, щомісяця помирають. Найбільшим споживачем (і виробником) оливкової олії вважається Греція, у жителів якої спостерігається дуже низький відсоток онко-захворюваності.
Примітно, що греки вживають в 20 разів більше сиродавленої олії оливок, ніж жителі Туманного Альбіону і в 10 разів більше, ніж ті, хто живе в сонячній Італії.
Як приймати оливкову олію від раку
Вчені, які проводили дослідження, радять внутрішньо вживати кожен день по 50 грам, тобто, 10 чайних ложок натуральної сиродавленої олії оливок. Мова йде тільки про продукт категорії «Extra Virgin», тобто, першого холодного віджиму.
Медики впевнені, що, як і всі натуральні засоби, даний рослинний жир діє накопичувально. Тобто, для лікування і профілактики онко його потрібно регулярно додавати в їжу (або пити в чистому вигляді) протягом тривалого періоду часу (не менше 2-3 місяців).
Які ще олії корисні від раку?
Оливкова – не єдина олія, що допомагає боротися з раковим ураженням і виступає його профілактикою. Не менш ефективна в протираковій боротьбі лляна олія холодного віджиму.
Німецький Нутриціолог Йоханна (або Джоанна) Будвіг вилікувала не одну сотню пацієнтів, прописавши їм сирно-лляну дієту. Її обов’язковими компонентами були свіже, необсмажене насіння льону і лляна олія холодного віджиму.
Ще один корисний продукт для боротьби з раком – сиродавлена олія волоського горіха. Сама по собі вона не бореться з онко, але підвищує ефективність відновлення після хіміотерапії та прийому сильнодіючих ліків. Продукт поліпшує стійкість людського тіла до радіо-випромінювання і прискорює виведення шкідливих радіонуклідів та канцерогенів.
Корисні олії від ТМ CraftOil

Українська компанія-виробник корисних олій CraftOil пропонує замовити 100% натуральні рослинні олії першого холодного віджиму. У каталозі (на сайті) можна в 1 клік купити сиродавлену лляну олію, олію волоського горіха, а також насіння льону кудряша, білого льону і ядра свіжих волоських горіхів.
Всі олії Крафт Оіл наділені насиченим смаком, ніжним ароматом і багатим вітамінно-мінеральним складом, що приносить колосальну користь організму.
Також CraftOil дає унікальну можливість робити олії самостійно, купивши брендовий маслопрес холодного віджиму з повним комплектом всього, що потрібне для роботи. Замовте льон, ядра волоських горіхів, а також кунжут, амарант, мигдаль та іншу сировину і забезпечте себе оліями «Extra Virgin».



Наталія
Полюбляю її смак, окрім профілактики ракових захворювань я нею знижую рівень холестерину в крові та зменшую ризик розвитку серцево-судинних захворювань.